Garantie 

Wij geven om onze producten en doen ons best deze in topconditie bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Controleer uw bestelling daarom altijd direct na ontvangst. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dien je binnen 1 week na levering te melden via info@matchymusthaves.nl. Wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Constateer je op een later moment gebreken? Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met je mee voor een oplossing! 

Er zijn wel voorwaarden gesteld aan de garantie. Lees daarom goed artikel 9 staat 'conformiteit en garantie' van de algemene voorwaarden door.


Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen info@matchymusthaves.nl. Geef daarbij een goede omschrijving van de klacht. Wij nemen je klacht binnen 3 dagen in behandeling volgens de klachtenprocedure. De klachtenprocedure zorgt ervoor dat er uiterlijk binnen 10 dagen een oplossing is. In de meeste gevallen zullen wij het product kosteloos vervangen, repareren of het geld terugstorten. We zien je graag als tevreden klant! 

Uitzonderingen staan beschreven in de algemene voorwaarden Lees deze daarom goed door.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Het is dan mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR Platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr