Meest gestelde vragen

Bekijk hier de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Account

Heb ik een account nodig om te bestellen? 
Een account is erg handig, maar je kunt uiteraard ook zonder account bestellen!

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken kan op twee manieren. 

  1. Klik in het menu op account, vervolgens zie je staan 'account nodig?'. Je kunt nu een account aanmaken.
  2. Maak een account aan tijdens het bestellen van een product. 

Ik heb mijn gegevens verkeerd ingevoerd, wat nu? 
Je kunt je gegevens eenvoudig zelf aanpassen in je account. Heb je hulp nodig? Neem dan contact op. 

Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Ga naar mijn account en druk op wachtwoord vergeten. Je ontvangt een email waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact op onze klantenservice. 

Algemene voorwaarden

Welke algemene voorwaarden gelden er?
In de algemene voorwaarden staan de rechten en plichten van zowel Matchy Musthaves als van jou als consument beschreven. Lees hier de algemene voorwaarden. Wij adviseren de algemene voorwaarden voorafgaand aan je bestelling door te nemen. Bij het plaatsen van je bestelling vragen we je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling volgen?
Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Zo kun je de bestelling altijd volgen

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling
Het zou kunnen dat de bevestigingsmail in de ongewenste mailbox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op via info@matchymusthaves.nl

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren
Helaas kan je de bestelling niet meer zelf wijzigen of annuleren na het plaatsen van de bestelling. Wil je de bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op. 

Garantie en klachten

Welke garantie heb ik?

Wij geven om onze producten en doen ons best deze in topconditie bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Controleer uw bestelling daarom altijd direct na ontvangst. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dien je binnen 1 week na levering te melden via info@matchymusthaves.nl. Wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Constateer je op een later moment gebreken? Neem dan contact op met onze klantenservice, we kijken met je mee voor een oplossing!

Let op, garantie geldt niet altijd, lees daarom goed de algemene voorwaarden door; in artikel 9 staat 'conformiteit en garantie' beschreven. 

Ik ben niet tevreden, wat nu?
We vinden het erg jammer als je niet tevreden bent. Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met je mee. Gezamenlijk zoeken we een oplossing. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. 

Ik heb een klacht
Heb je een klacht? Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Doe dit uiterlijk binnen 1 maand na ontvangst van uw bestelling. Beschrijf hierbij zo goed mogelijk wat je klacht is. Onze klantenservice kijkt met je mee voor een oplossing. De klacht wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen en binnen uiterlijk 30 dagen is er een oplossing. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren. We zien je graag als tevreden klant! 

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Het is dan mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR Platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. 
Lees ook onze pagina Garantie en Klachten.

 

Levertijd en verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

Brievenbuspakket €2,95

Verzendkosten €4,95

België: €6,95

Bestel je voor meer dan €50? Dan is de verzending gratis! 

Afhankelijk van de producten wordt het pakket verzonden als brievenbuspakket of als standaard pakket.

Je kunt jouw pakket ook laten bezorgen op een PostNL punt naar keuze!

Hoelang duurt het totdat ik mijn bestelling in huis heb? 
Uw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen naar u verzonden.
Wij werken samen met PostNL. PostNL bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur.  Een pakket wordt doorgaans bezorgd op de dag nadat PostNL het heeft ontvangen (tenzij je als ontvanger een andere bezorgdag hebt gekozen).
Lees ook onze pagina Levertijd en verzendkosten.

Retourneren

Kan ik (een gedeelte) van mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt 14 dagen de tijd om te bedenken of je artikelen wilt retourneren, dit heet ook wel herroepingsrecht. De 14 dagen gaan in op de dag dat je het pakket hebt ontvangen. Indien de koop uit meerdere producten en/of zendingen bestaat dan gaat de bedenktijd in op de dag van ontvangst van de laatste zending. Wanneer je gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht dan ben je verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken via info@matchymusthaves.nl. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen.

Let op: De verzendkosten van uw retourzending zijn voor uw eigen rekening.

We stellen wel eisen aan het product, lees daarom goed de algemene voorwaarden door of ga voor meer informatie naar retourneren.

Kan ik sale artikelen retourneren?
Ja, ook artikelen met korting of sale artikelen mogen retour.

Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Meldt je retour aan via info@matchymusthaves.nl

Verpak het pakket goed. Kies zelf je verzendmethode. 
Let op: de kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.

Stuur het pakket op naar: 

Matchy Musthaves retour
Schaapherderweg 1-B
2988 CK Ridderkerk

Hoelang duurt het totdat ik mijn geld terug heb? 
Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je het orderbedrag terug.